Koszyk

Brak produktów w koszyku.

Własny Telefon E-mail

Produkty hanit® wytwarzane są w dwóch jakościach: hanit® 1 i hanit® 3. W produktach hanit® 1 jest więcej mieszanki polietylenu, co nadaje strukturze powierzchni więcej gładkości.

Wyroby hanit® 1 to deski pomostowe oraz deski typu KLASYKPREMIUM wytwarzane specjalnie dla potrzeb powstawania poszczególnych ławek.

Pozostałe produkty wytwarzane są w jakości hanit® 3.

Orientacyjny skład materiały hanit®

  • polietylen (LDPE i HDPE) 75 – 85%
  • polipropylen (PP) 5 – 10%
  • barwniki i stabilizatory 4%
  • oraz domieszki.

    Zamów bezpłatny katalog z produktami hanit®

    Regulamin sklepu internetowego HANIMAT

    Informacje wstępne

    1. Sklep internetowy HANIMAT prowadzony jest przez firmę:
      HANIMAT Sp. z o.o., ul. Nowa 3, 84-123 Rekowo Górne, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000104548, NIP: 588-19-77-506, REGON: 192500009
      zwany dalej „Sprzedający”.
    1. Kontakt ze sklepem możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej: biuro@hanimat.pl, telefonicznie pod nr 58 / 782 23 53 lub poprzez formularz kontaktowy.
    2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

    Zamówienia

    1. Zamówienia przyjmowane są poprzez sklep 24h na dobę.
    2. Kupującym może być pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, dalej nazywana „Klientem”.
    3. Dane osobowe podawane podczas finalizacji zamówienia będą gromadzone i przetwarzane przez firmę HANIMAT Sp. z o.o. wyłącznie w celu realizacji zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. „O ochronie danych osobowych” i nie będą udostępniane zewnętrznym podmiotom.
    4. Zamówienia realizowane są wyłącznie na terenie Polski. Wszystkie ceny podane są w PLN i zawierają podatek VAT. Ceny nie zawierają kosztu dostawy. Koszty i warunki dostawy opisane są w punkcie Dostawa. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT.
    5. Maksymalna wartość zamówienia wynosi 20 000,00 zł. Zamówienia powyżej tej kwoty można zrealizować poza sklepem internetowym drogą elektroniczną. Zapytania prosimy kierować na adres e-mail biuro@hanimat.pl.

    Płatności

    1. Klient ma możliwość wyboru sposobu zapłaty za dokonane zamówienie po zatwierdzeniu kosztów transportu i terminu realizacji poprzez:
    • Płatność z góry na konto bankowe (przelewem)

      Bank Spółdzielczy Puck  – 39 8348 0003 0000 0012 8267 0001

      HANIMAT Sp. z o.o.
      ul. Nowa 3
      84-123 Rekowo Górne

      W tytule przelewu prosimy obowiązkowo wpisać nr zamówienia. Brak podania numeru zamówienia w tytule przelewu może spowodować opóźnienia w weryfikacji przelewu i tym samym jako termin zaksięgowania przelewu uznana będzie data, w której taki przelew uda nam się zweryfikować. Problem ten może nastąpić w przypadku, gdy przelew dokonany jest z konta innej osoby niż ta, która dokonała zakupu, a w tytule przelewu nie będzie jasnej informacji od kogo jest przelew.
    • Płatność gotówką – w przypadku odbioru osobistego
    • Nie wysyłamy towaru za pobraniem

    Dostawa

    1. Wszystkie zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firm spedycyjnych lub kurierskich: DHL, UPS, ROHLIG SUUS Logistics SA itp. – nie wysyłamy paczek Pocztą Polską i za pobraniem. Produkty mogą być pakowane w kartonie, na ćwierć-, pół- lub całej palecie, zabezpieczone folią bąbelkową, folią stretch oraz taśmą do bandowania.
    2. Koszty dostawy:
    • Cena za dostawę uzależniona jest od sposobu pakowania, wagi oraz wymiarów opakowania.
    • Cena ta zostanie obliczona indywidualnie dla każdego zamówienia.
    • Następnie Kupujący otrzyma powiadomienie o kosztach transportu wraz z terminem realizacji.
    • Realizacja zamówienia nastąpi po zatwierdzeniu przez Kupującego kosztów transportu, terminu realizacji oraz opłaceniu zamówienia.
    1. Ceny dostawy są kwotami brutto i zawierają koszty pakowania towaru.
    2. Kurier dostarczający towar nie świadczy usługi wniesienia. W przypadku wysyłek paletowych klient musi zapewnić miejsce rozładunku dla kuriera na utwardzonym podłożu (rozładunek wózkiem widłowym).
    3. Kurier nie ma obowiązku czekać na sprawdzenie przez klienta, czy towar nie został uszkodzony podczas transportu. Klient w przypadku stwierdzenia takiego faktu zgłasza w tym samym dniu sprawę do spedycji lub Sprzedającego. Przedstawiciel spedycji ma obowiązek w 1-2 dni roboczych przyjechać do klienta w celu sporządzenia protokołu szkody – co jest podstawą do reklamacji.

    Odbiór osobisty

    1. Odbiór osobisty zamówienia jest możliwy w siedzibie naszej firmy przy ul. Nowej 3 w Rekowie Górnym, po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru.
    2. W celu odebrania zamówienia klient musi zgłosić się do naszej siedziby podając nr zamówienia oraz dowód wpłaty (w przypadku płatności przelewem).
    3. Klient odbierając towar potwierdza jego zgodność z zamówieniem poprzez podpisanie protokołu odbioru.

    Termin realizacji

    1. Termin realizacji na produkty standardowe (znajdujące się w katalogu i sklepie z podaną ceną) wynosi od 3 dni do 6 tygodni od dnia złożenia zamówienia i jest ustalany indywidualnie dla każdego zamówienia. Istnieje możliwość wydłużenia realizacji zamówienia ze względu na zwiększone zapotrzebowanie na dany produkt w danym okresie.
    2. Sprzedający nie odpowiada za opóźnienia spowodowane siłami wyższymi.
    3. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe doręczenie paczki przez firmę spedycyjną.

    Reklamacja

    1. Reklamacja przedmiotu niezgodnego ze złożonym zamówieniem (dotyczy przedmiotów błędnie doręczonych np. dostarczono zły wzór, wymiar, itp.) Zgłoszenie należy przesyłać niezwłocznie w formie skanu wypełnionego formularza reklamacyjnego drogą elektroniczną (e-mail), nie później niż do 10 dni od chwili otrzymania przesyłki. Do zgłoszenia należy dołączyć zdjęcia dokumentujące zdarzenie. Po tym czasie reklamacje nie będą uwzględniane. Koszty przesyłki ponosi klient. Po otrzymaniu paczki koszt przesyłki poniesiony przez klienta zostanie mu zwrócony, po czym zostanie wysłany nowy towar zgodny z zamówieniem także na koszt firmy HANIMAT. Przesyłki wysyłane za pobraniem na nasz koszt nie będą odbierane.

      Paczka z produktami do reklamacji powinna zawierać:
      • Kopię faktury VAT
      • Formularz reklamacyjny
      • Bezpiecznie zapakowany towar
    1. Reklamacja dotycząca uszkodzonej przesyłki lub braków ilościowych. Z chwilą odebrania i pokwitowania odbioru paczki należy zawsze sprawdzić zawartość przesyłki pod względem uszkodzeń. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru lub braków należy żądać od kuriera sporządzenia protokołu szkody do przesyłki. Należy dopilnować, aby protokół szkody opisany był rzetelnie i dokładnie. Zgłoszenie należy przesłać niezwłocznie w formie skanu wypełnionego formularza reklamacyjnego drogą mailową, nie później niż do 5 dni od chwili otrzymania paczki. Do zgłoszenia należy dołączyć zdjęcia dokumentujące zdarzenie oraz skan protokołu szkody. Koszty przesyłki ponosi klient. Po otrzymaniu paczki koszt przesyłki poniesiony przez klienta zostanie mu zwrócony , po czym zostanie wysłany nowy towar na koszt firmy HANIMAT. Przesyłki wysyłane za pobraniem na nasz koszt nie będą odbierane.

      Paczka z produktami do reklamacji powinna zawierać:
      • Kopię faktury VAT
      • Formularz reklamacyjny
      • Protokół szkody
      • Bezpiecznie zapakowany towar
    1. Reklamacja dotycząca wad materiałowych produktów. Na wszystkie produkty firma HANIMAT udziela 20 lat gwarancji. Reklamacji podlegają tylko wady ukryte powstałe z winy producenta. Ze względu na specyfikację oferowanych materiałów (uzyskane w wyniku recyklingu) gwarancja nie obejmuje kolorystyki. Produkty mogą zawierać przebarwienia oraz różnice w kolorze. Poza tym poprzez uwarunkowania produkcyjno-techniczne powierzchnie materiałów mogą zawierać drobne niedoskonałości w swojej strukturze, które nie mają wpływu na parametry techniczne. Przy montażu należy także uwzględnić, iż materiał hanit® jest materiałem z tworzywa sztucznego i jego rozszerzalność liniowa wynosi 0,3 %. Gwarancji nie dotyczą produkty drugiego gatunku i wyprzedażowe, zamówienia specjalne, oraz wady których przyczyną są działania użytkowania lub osób trzecich (nieprawidłowe zastosowanie i montaż, zmiany mechaniczne produktu, zastosowanie elementów innych producentów, nieprawidłowy transport, nieprawidłowe opakowanie i składowanie). Podstawą realizacji naprawy lub wymiany gwarancyjnej jest dołączenie kopii faktury VAT oraz wypełnienie formularza reklamacyjnego. Koszt przesyłki do firmy ponosi klient. Jeśli reklamacja będzie uzasadniona koszty przesyłki zostaną zwrócone, a naprawiony lub wymieniony produkt zostanie wysłany na koszt firmy. Termin rozpatrywania reklamacji wynosi 30 dni roboczych. Przesyłki wysyłane za pobraniem na nasz koszt nie będą odbierane.

      Paczka z produktami do reklamacji powinna zawierać:
      • Kopię faktury VAT
      • Formularz reklamacyjny
      • Bezpiecznie zapakowany towar

    Zwroty

    • Klient może odstąpić od umowy kupna/sprzedaży bez podania przyczyny w terminie do 10 dni składając stosowne oświadczenie poprzez wypełnienie formularza zwrotu i wysłanie go na adres e-mailowy firmy.
    • Prawo zwrotu nie dotyczy towarów wykonywanych pod indywidualne zamówienie.
    • Koszty zwrotu towaru ponosi klient.
    • Firma zwraca koszt zakupionego towaru w ciągu do 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki ze zwracanym towarem. Nie zwraca natomiast kosztów przesyłki.
    • Jeśli w formularzu nie będzie informacji o numerze konta bankowego, czas otrzymania zwrotu może się znacznie wydłużyć.
    • Towar nie może być użytkowany, czyli nie może nosić żadnych śladów użytkowania. Podczas przesyłki musi być dobrze zabezpieczony na czas transportu od urazów mechanicznych. Produkty które nie będą spełniać wyżej wymienionych warunków będą odsyłane do klienta ponownie po pokryciu kosztów transportu lub będą do odebrania w siedzibie firmy, a należność nie zostanie zwrócona.

      Paczka z produktami do zwrotu powinna zawierać:
      • Kopię faktury VAT
      • Formularz zwrotu
      • Bezpiecznie zapakowany towar

    Postanowienia końcowe

    1. W sprawach nieregulowanych niniejszym regulaminem mają odpowiednio zastosowane obowiązujące przepisy Kodeksu Cywilnego.
    2. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla miejsca siedziby sprzedawcy HANIMAT Sp. z o.o.
    3. Wzory, zdjęcia oraz opisy oferowanych przedmiotów stanowią przedmiot praw autorskich i podlegają ochronie zgodnie z ustawą z dnia 4.02.1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. Nr 24 poz.93) oraz ochronie z ustawy z dnia 8.06.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. Nr 47 poz.211).
    4. Integralną częścią regulaminu są wszystkie informacje zawarte na naszych stronach, formularzach zwrotu lub reklamacji oraz przesłanych klientowi drogą e-mail.
    5. Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzenia zmian w regulaminie, które będą obowiązywały od chwili umieszczenia ich na stronie.
    6. Złożenie zamówienia w firmie HANIMAT Sp. z o.o. powoduje prawne zawarcie umowy kupna/sprzedaży i jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.