Niżej opisana reklamacja dotyczy zrealizowanych zamówień poza sklepem internetowym. Procedura reklamacji związana z zakupem poprzez sklep internetowy opisana jest w regulaminie sklepu.
Reklamacja towaru przysłanego za pośrednictwem spedycji (cało pojazdowe lub częściowe)
- Towar dostarczony za pośrednictwem spedycji pojazdami wielkogabarytowymi należy rozładować, a następnie sprawdzić, czy nie został uszkodzony w transporcie. Jeżeli towar posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, należy sporządzić protokół rozbieżności z kierowcą, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
- Jeżeli towar okazuje się mieć wady fabryczne lub niezgodny z opisem, Sprzedający prosi o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną. Ze względu na specyfikę i właściwości materiałów z wtórnych tworzyw sztucznych Sprzedający prosi o zapoznanie się wcześniej z warunkami gwarancji, które szczegółowo opisują podstawy do reklamacji.
- Sprzedający prosi o przesłanie pisma reklamacyjnego z dokładnym opisem powodu reklamacji oraz ewentualnymi zdjęciami na nasz adres e-mail: biuro@hanimat.pl
- W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania pisma Sprzedający rozpatrzy reklamację.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji Sprzedający zobowiązuje się wymienić na własny koszt towar wadliwy w jak najszybszym terminie bądź w przypadku całkowitego odstąpienia od umowy odebrać towar na własny koszt i zwrócić pieniądze na wskazane przez Kupującego konto bankowe.
Reklamacja towaru przysłanego za pośrednictwem firmy kurierskiej (drobnicowe)
- Przed odebraniem przesyłki Sprzedający prosi o sprawdzenie, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie (towar) posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, Sprzedający zaleca odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się ze Sprzedającym pod numerem tel. 58 / 782 23 53
- Po pokwitowaniu odbioru przesyłki istnieje możliwość otwarcia w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenie niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
- Jeżeli towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, Sprzedający prosi o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną. Ze względu na specyfikę i właściwości materiałów z wtórnych tworzyw sztucznych.
- Sprzedający prosi o zapoznanie się wcześniej z warunkami gwarancji,które szczegółowo opisują podstawy do reklamacji. Sprzedający prosi o przesłanie pisma reklamacyjnego z dokładnym opisem powodu reklamacji oraz ewentualnymi zdjęciami na nasz adres e-mail: biuro@hanimat.pl
- W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania pisma Sprzedający rozpatrzy reklamację.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji Sprzedający zobowiązuje się wymienić na własny koszt towar wadliwy w jak najszybszym wspólnie uzgodnionym terminie bądź w przypadku całkowitego odstąpienia od umowy odebrać towar na własny koszt i zwrócić pieniądze na wskazane przez Kupującego konto bankowe.